Najlepsza ryba z budy /Sassnitz

21:00 Joanna 2 Comments


Najprostsze rozwiązania są czasem najlepsze. Wędzona ryba w bułce, w porcie, to jest coś czego się nie kwestionuje, tylko wcina. Szczególnie, gdy smakuje tak, jak ta. Polecam sercem i duszą, była przepyszna. Jedna z lepszych bułek jakie jadłam w życiu.








My wzieliśmy Heilbutt i Butterfische ;)

 

I te parszywe potwory żebrzące o jedzenie...




Tak, wiem, że jak jest się głodnym to nawet bułka z pasztetem z puszki jest fenomenalna, ale ta była naprawdę. Naprawdę!

Jeśli na Rugii to wpadajcie!
Fischimbiss Friederike, Sassnitz, An der Aussenmole

O wycieczce na wyspę Uznam i Rugię możesz przeczytać tutaj (klik).

2 comments:

  1. Wygląda to super. Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  2. Nigdy nie miałem okazji tam być, ale wierzę, że tak podana rybka na pewno jest smaczna. Ja ogólnie często sam przygotowuję sobie rybę i jestem z niej zadowolony jak wychodzi. Bardzo smakuje mi przepis https://mowisalmon.pl/przepisy/zapiekany-losos-w-musztardowo-miodowej-marynacie-z-salatka-z-fasolki-szparagowej-i-smazona-gruszka-z-tymiankiem/ w którym oczywiście głównym składnikiem jest łosoś.

    ReplyDelete